marți, 16 septembrie 2014

Jurnal de vacanță. Sibiu - Sighișoara

În Sibiu am ajuns destul de târziu, dar ne-am găsit destul de repede un loc în care să ne cazam.
Capitală a Transilvaniei între anii 1692 - 1791 și 1849 - 1865,   Capitală Culturală Europeană in 2007, Sibiul era plin de turiști, de toate națiile. Un oraș incredibil de curat, civilizat, oameni frumoși și relaxați.
Ne-am cazat foarte aproape de orașul vechi, într-o pensiune, a doua la care am încercat. Am avut noroc la Casa Veche,  cei care trebuiau să ajungă în acea seară  întârziau o zi, exact ce aveam noi nevoie.

Ne-am plimbat prin Piata Mare, Piata Mica, Pasajul Scarilor, Podul Minciunilor, însă sunt foarte multe locuri de vizitat, muzee, clădiri istorice lăcașe de cult.

Deși nu eram obosiți, a trebuit totuși să ne retragem, pentru că a doua zi plecam din nou la drum. După ce am mâncat la una din terasele din centru ne-am întors la pensiune unde am dormit un somn fără vise, netulburat de niciun zgomot.

Dimineață, după un mic dejun excelent, am plecat spre punctul final al călătoriei noastre.

Sighișoara.

Vă recomand să citiți aici istoria fascinantă a acestui oraș și bineînțeles, să mergeți să îl vizitați.

Având la dispoziție doar câteva ore, am vizitat Turnul cu ceas, liceul și Biserica din deal, un muzeu al armelor și o cameră de tortură.

La Casa Cositorarului, am  mâncat cel mai bun parfait cu fructe de pădure! Este un loc frumos și au o cafea excelentă.

Frumos, frumos, frumos! Am petrecut în Sighișoara mai bine  de șase ore minunate.

Vă recomand să vă alocați mai mult timp, eventual să și rămâneți câteva zile în oraș, noi cu siguranță așa vom face.